Klachten en complimenten

Bij HandsOnCare vinden we het belangrijk om onze zorg voortdurend te verbeteren. Je kunt ons daarbij helpen door ons te laten weten hoe je onze zorg ervaart. Op deze pagina vind je informatie over het geven van complimenten of het indienen van een klacht.

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over de zorg, dienstverlening of over de manier waarop je bent bejegend. Wel tevreden over onze dienstverlening dan horen wij dat ook graag! Klagen heeft bij veel mensen een negatieve klank. Dat is jammer, want klachten en complimenten dragen bij aan het verbeteren van de situatie voor jou en voor ons. Een klacht zien wij bij HandsOnCare als een kans om de kwaliteit van zorg te verbeteren.

Hoe kun je een klacht indienen?

Wanneer je ontevreden bent en hierover een klacht wilt uiten, bespreek dit dan eerst met de betreffende persoon zelf. Een gesprek lost vaak al veel op. Lukt het niet om tot een oplossing te komen of wil je de klacht niet met de betrokkene bespreken? Dan kun je je per mail of telefonisch richten tot onze klachtenfunctionaris. Na het ontvangen van de klacht zal zo spoedig contact met je worden opgenomen. Het e-mailadres van de klachtenfunctionaris: [email protected].

Geschillencommissie

HandsOnCare is lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) en voldoet aan de keurmerkeisen zoals die door ZKN zijn opgesteld. ZKN heeft zich aangesloten bij een geschillencommissie, waar de leden van ZKN automatisch aan zijn verbonden. Meer informatie vind je op de website van ZKN, onder het ZKN-keurmerk.

Opmerkingen, complimenten of verbeterpunten

Het spreekt vanzelf dat we graag je suggesties horen om onze dienstverlening en de gang van zaken binnen onze kliniek te verbeteren. Je kunt al je tips en ideeën bij ons kwijt via de behandelaar, specialist, therapeut en aan de medewerkers van de balie. Als je jouw stem laat horen, kunnen wij onze werkwijze beter afstemmen op je wensen.

Neem contact met ons op

Wil je contact opnemen, vul ons contactformulier in of bel voor direct contact.